Administration af tjenester

Tjenester er en af de vigtigste enheder i systemet, og de er forpligtet til at modtage onlineaftaler fra dit websted. Tjenester er de opgaver, som medarbejderne i din virksomhed kan udføre, såsom klipning, rengøring, massage og så videre.

Priser og varighed: Tjenester kan have forskellige omkostninger og varigheder afhængigt af den medarbejder, der skal bookes. Prisen på en tjeneste er basisomkostningerne (inklusive skat), som kunderne skal betale enten online eller ved ankomsten kontant. Tjenester uden omkostninger udløser ikke valget af en betalingsgateway, da intet skal betales. Varigheden er i stedet den tid (i minutter), der er nødvendig for afslutningen af tjenesten. 

Administration af tjenester

Kapacitet: Tjenester kan som standard kun modtage én person på samme dato og klokkeslæt, f.eks. et møde eller en konsultation eller et besøg. Hvis en eller flere tjenester kan være vært for flere personer på samme dato og klokkeslæt (såsom yogakurser), kan du øge den maksimale tilladte kapacitet (pr. Aftale) for disse tjenester. Tilgængeligheden af en tjeneste afhænger også af det samlede antal medarbejdere, der er i stand til at tilbyde / udføre den. Hvis en service er tildelt 5 medarbejdere, vil kunderne kunne booke op til 5 gange til samme dato og klokkeslæt.
Gentagelse: Gentagelsen kan bruges til hurtigt at booke flere aftaler på én gang. Inden du lægger aftalen i indkøbskurven, er det muligt at vælge f.eks. at gentage aftalen hver mandag de næste 2 måneder. I disse tilfælde gemmer systemet en anden reservation for hver dato og klokkeslæt.

Administration af tjenester

Opgaver: For at blive booket skal sa-service tildeles mindst en medarbejder, selvom din tjeneste ikke har brug for en rigtig person / objekt til at udføre den. I disse tilfælde springes medarbejdervalget i front-end over. Under bookingprocessen er det også muligt at give kunderne mulighed for at vælge yderligere muligheder for at forbedre serviceoplevelsen eller købe ekstra varer.

Ledelse af medarbejdere

Medarbejdere skal definere deres arbejdsdagstabel for at oprette en tilgængelighedskalender for tjenesterne. En medarbejder kan repræsentere en person, et objekt, et rum eller andet, der kan planlægges til at modtage online aftaler.

 Arbejdsdage: Opsæt alle de tilgængelige arbejdsdage for dine medarbejdere. Med denne funktion kan du definere de ugentlige arbejdstider, de særlige arbejdsdage samt lukkedagene. Arbejdsdage kan opdeles i forskellige vagter, så dine medarbejdere kan holde en eller flere pauser i løbet af deres arbejdsdage.

Administration af tjenester

Placeringer: hver medarbejder kan arbejde på forskellige placeringer, og gennem denne funktion kan du angive adresserne og koordinaterne (vises i google maps). Lokationerne kan også tildeles bestemte arbejdsdage, hvilket betyder, at medarbejderne kan arbejde på ét sted nogle dage og andre steder på andre dage.

Front-End-område: medarbejderne kan logge ind på et passende administrationsområde i front-end for at administrere deres profil, tjenester, betalinger, arbejdsdage, placeringer, abonnementer og så videre. Alle de handlinger, en medarbejder kan udføre, er defineret på siden Konfiguration for medarbejderne i back-end.

Meddelelser og synkronisering

Hver gang en ny ordre/aftale afgives af kunderne, vil systemet underrette kunderne selv, medarbejderen/medarbejderne og administratoren/administratorerne på nogle forskellige måder: E-mail, SMS, ICS Sync.
E-mail: Du kan få systemet til automatisk at sende en bekræftelses-/meddelelses-e-mail med ordreoversigt til kunder, medarbejder (er) og administrator (er), hver gang en ny aftale afgives. Det er også muligt at konfigurere, hvornår nogen skal modtage e-mailen, enten "ALTID" for administratorerne eller kun når "status er BEKRÆFTET" for medarbejdere og kunder. E-mails kan også indeholde yderligere filer som CSV og/eller ICS for ordren som vedhæftede filer.
SMS: Systemet kan automatisk sende en meddelelse via SMS til kunderne og / eller til medarbejderne og / eller til administratorerne, hver gang en ny ordre indstilles til BEKRÆFTET. Indholdet af sms'en kan let tilpasses fra backend på flere sprog til enkelt- og flere ordrer. Yderligere gebyrer bør overvejes i henhold til den gateway-udbyder, du vil bruge, som 0,04 € pr. Sms.
ICS Sync: medarbejdere og administratorer kan bruge ​Sort Grafisk Appointments  til automatisk at synkronisere CONFIRMED-aftaler på deres online kalendersystemer, såsom Apple iCal, Google, Outlook og så videre. Synkroniseringen foretages via forskellige private webadresser.

Betalingsgateways

Sort Grafisk Appointments  leveres med et par forud installerede betalingsmuligheder, såsom PayPal, offline kreditkort og kontanter ved ankomsten. Du kan dog nemt integrere din foretrukne bankgateway i systemet. Faktisk kan betalingsrammen udvides til at understøtte enhver form for integration, selv dem, der kræver et SSL-certifikat eller en 3D Secure Authentication. Inde i afsnittet Payment Gateways på vores hjemmeside kan du finde en liste over alle de tilgængelige integrationer for nogle populære banker i verden. Hvis din bank ikke er på listen, kan du altid følge vores dokumentationsside for at se, hvordan du kan udvikle et plugin til en brugerdefineret betalingsgateway.

Betalingsgateways

Onlinebetalinger med tilpassede betalingsmetoder (PayPal, offline kreditkort, betaling ved ankomst er forud installeret).

Eksport af aftaler

Eksporter alle aftaler i CSV- og ICS-format til kalendersoftware som iCalendar, Outlook, Hotmail, Google Kalender osv.

Meddelelser

E-mail-meddelelser og SMS-underretninger kan sendes til den kunde, der har foretaget aftalen, til medarbejderen og til administratoren.

Ledelse af medarbejdere

En komplet styring af hver medarbejders aftaler for enhver tjeneste, aftalekalender, reservationskalender og tilgængelighedskalender.

Statistik

Statistik og rapporter for enhver medarbejder baseret på alle planlagte aftaler.

Arbejdsdage og -tider

Definer hele arbejdsugen for hver medarbejder med forskellige skift hver dag.

Liste over medarbejdere

Liste over medarbejdere med billeder, beskrivelser, detaljer og tjenester, der tilbydes.

Medarbejdernes kalendere

Medarbejderkalendere med tilgængeligheden af hver af deres arbejdsdage.

Administration af tjenester og optioner

Administrer priser, varighed, kategorier og ekstra tjenester, som brugerne kan reservere med ekstra omkostninger og varigheder.